• Головна
  • Новини
  • Інформація про виконання міського бюджету за 9 місяців 2017 року

Інформація про виконання міського бюджету за 9 місяців 2017 року

ЗАГАЛЬНИЙ ФОНД

 

До загального фонду міського бюджету відповідно до ст. 64, 69 Бюджетного кодексу України надходять такі податки та збори:

-          податок на доходи фізичних осіб,

-          плата за використання природних ресурсів, що зараховується до міських бюджетів,

-          державне мито, що зараховується до бюджетів місцевого самоврядування за місцем вчинення дій та видачі документів,

-          акцизний податок з реалізації суб’єктами господарювання роздрібної торгівлі підакцизних товарів, що зараховується до бюджетів об’єднаних територіальних громад, міських бюджетів,

-          єдиний податок,

-          податок на майно,

-          надходження від орендної плати за користування майновим комплексом та іншим майном, що перебуває в комунальній власності,

-          плата за надання інших адміністративних послуг, що справляється за місцем надання послуг, та ін.

Структура доходів загального фонду Коростишівського міського бюджету детально відображена в додатку 2.

За 9 місяців 2017 року до загального фонду міського бюджету надійшло доходів (без врахування міжбюджетних трансфертів) у сумі 52 662,2 тис. грн., при плані у сумі 53 155,8 тис. грн. Виконання становить 99,1%

У порівнянні з відповідним періодом минулого року надходження збільшились на 33 229,5 тис. грн. або на 271,0%. Основною причиною зростання надходження доходів загального фонду міського бюджету порівняно з минулим роком є надходження податку на доходи фізичних осіб, у зв’язку з утворенням об’єднаної територіальної громади.

 

Податок на доходи фізичних осіб

Найбільшим бюджетоутворюючим джерелом дохідної частини міського бюджету є податок на доходи фізичних осіб. Його питома вага у структурі дохідної частини загального фонду становить 52,6%. ПДФО виступає базисним ресурсом для формування міського бюджету.

За дев’ять місяців 2017 року надійшло даного податку у сумі 27 705,2 тис. грн. при плановому показнику – 29 298,0 тис. грн. Виконання становить 94,6 %.

Зокрема, варто зауважити, що відповідно до статей 29,64,66 Бюджетного кодексу встановлено нормативи розподілу податку на доходи фізичних осіб, що сплачується на території міста:

  • до держаного бюджету – 25%;
  • до обласного бюджету – 15 %;
  • до міського бюджету – 60 %.

Відповідно до норм Податкового кодексу України основним показником надходжень податку на доходи фізичних осіб виступає показник витрат на оплату праці (ВОП), який включає в себе:

ü  фонд оплати праці найманих працівників та грошового забезпечення військовослужбовців (ФОП);

ü  допомога по тимчасовій непрацездатності, що виплачується за рахунок фондів загальнообов'язкового державного соціального страхування;

ü  винагорода за цивільно-правовими договорами.

Основні чинники, які впливають на надходження податку на доходи фізичних осіб:

  • застосування єдиної ставки (18%) оподаткування доходів фізичних осіб;
  • підвищення мінімальної заробітної плати та прожиткового мінімуму;
  • зниження податкового навантаження на громадян, за рахунок надання податкової соціальної пільги на рівні 50% прожиткового мінімуму для працездатних осіб для будь-якого платника податку за умови, що дохід не перевищує 1,4 прожиткового мінімуму для працездатних осіб;
  • легалізація виплати заробітної плати та інше.

Найбільше податку на доходи фізичних осіб сплачують бюджетні установи та промислові підприємства. Структура надходження ПДФО у розрізі галузей наведена в додатку 3.

Найбільшими платниками цього податку серед юридичних осіб є відділ освіти Коростишівської РДА, Коростишівська ЦРЛ, ДП «Коростишівський лісгосп», Педагогічний коледж, гуманітарна гімназія №5, Коростишівська школа-інтернат, ТОВ «Коростишівземінвест», УВТО «Кіровгеологія» та ін.

Незважаючи на складну економічну ситуацію в країні протягом січня-вересня 2017 року спостерігається хоч і не значний, але все ж таки приріст надходження даного податку. Динаміка надходження податку на доходи фізичних осіб за 9 місяців 2017 року наведена в додатку 4.

Місцеві податки та збори

Згідно ст. 10, 265 Податкового кодексу України до місцевих податків та зборів належать:

-    податок на майно (податок на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, плата за землю, транспортний податок);

-    єдиний податок;

-    збір за місця для паркування транспортних засобів;

-    туристичний збір.

Питома вага місцевих податків та зборів у загальній сумі надходжень до міського бюджету складає 32,3%. Основними складовими місцевих податків, відповідно додатку 5, є єдиний податок (58,8%) та плата за землю (30,4%).

Станом на 01.10.2017 року до міського бюджету надійшло місцевих податків та зборів у сумі 17 005,7 тис. грн. при плані 15 794,0 тис. грн.. Планові показники виконані на 107,7 %. Перевиконання становить 1 211,2 тис. грн.

Єдиний податок

Єдиний податок є найбільшим податком у складі місцевих податків та зборів (питома вага його становить 58,8%) та другим за величиною надходжень податків до загального фонду бюджету (19,0%).

Платниками даного податку згідно Податкового кодексу України є суб'єкти господарювання, які застосовують спрощену систему оподаткування, обліку та звітності.

Рішенням сесії Коростишівської міської ради від 23 червня 2016 року № 164 «Про місцеві податки та збори» прийняті фіксовані ставки єдиного податку з розрахунку на календарний місяць, виходячи з розміру мінімальної заробітної плати встановленої законом на 1 січня податкового (звітного) року, у таких розмірах:

- для першої групи платників єдиного податку - 10 відсотків розміру мінімальної заробітної плати (320,0 грн.);

- для другої групи платників єдиного податку - 20 відсотків розміру мінімальної заробітної плати (640,0 грн.).

За дев’ять місяців 2017 року зазначеного податку надійшло 10 002,9 тис. грн., при уточнених планових показниках у сумі 9 651,3 тис. грн.. Виконання становить 103,6%. Додатково до бюджету надійшло 351,6 тис. грн..

У розрізі видів фактичні надходження єдиного податку розділилися наступним чином:

- єдиний податок з фізичних осіб – 8 048,5 тис. грн.;

- єдиний податок для  юридичних осіб – 1 657,8 тис. грн.;

- єдиний податок з сільськогосподарських товаровиробників – 296,6 тис. грн..

У порівнянні з надходженнями за січень – вересень 2016 року надходження єдиного податку за відповідний період цього року зросли на 69,0%. Це пояснюється збільшенням мінімальної заробітної плати з 01.01.17 до 3200 грн. та індексу споживчих цін до кінця 2017 року, який визначений на рівні  9,1%.

Плата за землю

З врахуванням змін внесених до Податкового кодексу України Законом України від 28.12.2014 № 71-VIIІ «Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких законодавчих актів України щодо податкової реформи» плата за землю є складовою частиною податку на майно. Питома вага цього податку у складі місцевих податків і зборів складає 30,4%.

Плата за землю включає: земельний податок з юридичних та фізичних осіб та орендну плату відповідно з юридичних та фізичних осіб .

Платниками податку є власники земельних ділянок, земельних часток (паїв) та землекористувачі.

Об'єктами оподаткування є земельні ділянки, які перебувають у власності або користуванні та земельні частки (паї), які перебувають у власності.

За січень – вересень 2017 року зазначеного податку надійшло 5 170,6 тис. грн.. У порівнянні з уточненим плановим показником в сумі 4 929,3 перевиконання становить 104,9%. Додатково до бюджету надійшло 241,3 тис. грн..

Плата за землю у розрізі видів надходження сплачена до бюджету так:

-          Земельний податок з юридичних осіб – 982,4 тис. грн.;

-          Земельний податок з фізичних осіб – 475,3 тис. грн.;

-          Орендна плата за землю з юридичних осіб – 2 804,6 тис. грн.;

-          Орендна плата за землю з фізичних осіб – 908,3 тис. грн...

Фактичні надходження плати за землю за 9 місяців 2017 року у порівнянні з надходженнями за відповідний період минулого року зросли на 17,5% за рахунок приєднання семи сільських рад в процесі утворення ОТГ.

 

Податок на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки

Податок на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки розраховується відповідно до ст.266 розділу ХІІ Податкового кодексу України.

Платниками податку є фізичні та юридичні особи, в тому числі нерезиденти, які є власниками об’єктів житлової та/або нежитлової нерухомості.

Об'єктом оподаткування є об'єкт житлової та нежитлової нерухомості, в тому числі його частка.

Ставки податку встановлені рішенням сесії Коростишівської міської ради від 23.06.2016 року № 167 «Про затвердження Положення про  встановлення податку на майно в  частині податку на нерухоме майно,  відмінне від земельної ділянки на 2017 рік».

Станом на 01.10.2017 року зазначеного податку надійшло 1 714,3 тис. грн., при уточнених планових показниках у сумі 1 155,7 тис. грн.. Виконання плану становить 148,3%. Додатково до бюджету надійшло податку у сумі 558,6 тис. грн..

За 9 місяців 2017 року до загального фонду міського бюджету надійшло податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки більше від минулорічного показника на 55,9% або на 614,6 тис. грн. – це пов’язано зі збільшенням мінімальної заробітної плати у 2017 році, яка є базисом для нарахування даного податку.

 

 

Туристичний збір та транспортний податок

Незначними за своїм надходженням у складі місцевих податків та зборів є туристичний збір та транспортний податок.

Туристичний збір сплачують громадяни України, іноземці, а також особи без громадянства, які прибувають на територію Коростишівської міської ради та отримують (споживають) послуги з тимчасового проживання (ночівлі) із зобов’язанням залишити місце перебування в зазначений строк.

Відповідно до рішення сесії міської ради від 23.06.2016 року № 163 «Про встановлення ставок туристичного збору та збору за місця для паркування  транспортних засобів на території Коростишівської  міської ради на 2017 рік» ставка туристичного збору встановлена у розмірі 1 відсотка від вартості усього періоду проживання.

До міського бюджету у січні – вересні 2017 року надійшло туристичного збору у сумі 8,5 тис. грн., при плані на вказаний період у сумі 2,7 тис. грн..

Транспортний податок сплачують власники легкових автомобілів, з року випуску яких минуло не більше п’яти років (включно) та середньоринкова вартість яких становить понад 750 розмірів мінімальної заробітної плати, встановленої законом на 1 січня податкового (звітного) року.

Рішенням сесії міської ради від 23.06.2016 року № 161 «Про встановлення податку на майно в частині транспортного податку на 2017 рік» затверджена ставка даного податку з розрахунку на календарний рік у розмірі 25000 гривень за кожний легковий автомобіль, що є об’єктом оподаткування.

Станом на 01.10.2017 року до загального фонду міського бюджету надійшло транспортного податку у сумі 109,0 тис. грн. при затвердженому плані у сумі 55,0 тис. грн..

Акцизний податок

Акцизний податок з реалізації суб’єктами господарювання роздрібної торгівлі підакцизних товарів сплачується за операції з реалізації суб'єктами господарювання роздрібної торгівлі підакцизних товарів.

До переліку підакцизних товарів відповідно до п.215.1 ст.215 Податкового кодексу України належать:

- спирт етиловий та інші спиртові дистиляти, алкогольні напої,

- пиво;

- тютюнові вироби, тютюн та промислові замінники тютюну;

- пальне.

За січень – вересень 2017 року до міського бюджету надійшло 5 354,6 тис. грн. акцизного податку з реалізації суб'єктами господарювання роздрібної торгівлі підакцизних товарів. Уточнений плановий показник затверджений у сумі 5714,2 тис. грн. виконаний на 93,7%.

У розрізі видів надходження акцизного податку за 9 місяців 2017 року виглядає так:

- Акцизний податок з вироблених в Україні підакцизних товарів (пальне) при плані у сумі 642,3 тис. грн. надійшов до бюджету в сумі 524,4 тис. грн.. Виконання становить 81,6 %;

- Акцизний податок з ввезених на митну територію України підакцизних товарів (пальне) при плані у сумі 2 497,2 тис. грн. надійшов у сумі 1 921,4 тис. грн.. Виконання становить 76,9 %;

- Акцизний податок з реалізації суб`єктами господарювання роздрібної торгівлі підакцизних товарів (тютюн, пиво, алкогольні напої) надійшов до бюджету у сумі 2 908,8 тис. грн., при плані у сумі 2 574,7 тис. грн.. Виконання становить 113,0%.

Як видно з наведених вище даних, невиконання планових показників надходження акцизного податку виникло через припинення надходжень протягом липня – вересня 2017 року акцизного податку з реалізації пального, у зв’язку з затримкою у прийнятті постанови Кабінету Міністрів України, яка б затверджувала частку податку для зарахування до бюджетів місцевого самоврядування частини акцизного податку з виробленого в Україні та ввезеного на митну територію України пального у другому півріччі 2017 р.. Така постанова КМУ прийнята 20 вересня 2017 року за № 726. На сьогоднішній день надходження акцизного податку з вироблених в Україні підакцизних товарів (пальне) та акцизного податку з ввезених на митну територію України підакцизних товарів (пальне) відновилося, а також сплачена заборгованість за попередні місяці у сумі 1574,7 тис. грн..

Крім того, за січень – вересень 2017 року до загального фонду Коростишівського міського бюджету надійшли такі податки, збори та платежі:

-          Податок на прибуток підприємств та фінансових установ комунальної власності надійшов у сумі 8,1 тис. грн., при уточненому плані у сумі 8,0 тис. грн.;

-          Рентна плата за користування надрами для видобування корисних копалин місцевого значення надійшла у сумі 218,8 тис. грн., при уточненому плані у сумі 180,1 тис. грн.;

-          Адміністративні штрафи та інші санкції сплачені до бюджету в сумі 141,2 тис. грн., при уточненому плані 109,1 тис. грн.;

-          Рентна плата за спеціальне використання лісових ресурсів при плані у сумі 1 315,0 тис. грн., сплачена до бюджету міської ради підприємствами ДП «Коростишівське лісове господарство», ДП «Коростишівський лісгосп АПК», ДП «Попільнянський лісгосп» у сумі 1259,2 тис. грн.;

-          Плата за надання адміністративних послуг надійшла до бюджету у сумі 714,4 тис. грн., при плані у сумі 545,6 тис. грн.;

-          Надходження від орендної плати за користування цілісним майновим комплексом та іншим майном, що перебуває в комунальній власності, становлять 217,4 тис. грн., при уточненому плані у сумі 141,0 тис. грн.;

-          Державне мито, що зараховується до бюджетів місцевого самоврядування за місцем вчинення дій та видачі документів, надійшло до міського бюджету у сумі 26,7 тис. грн., при уточненому плані у сумі 27,0 тис. грн.;

-          Кошти від реалізації безхазяйного майна, знахідок, спадкового майна, майна, одержаного територіальною громадою в порядку спадкування чи дарування, а також валютні цінності і грошові кошти, власники яких невідомі надійшли в сумі 10,0 тис. грн., при уточненому плані у сумі 9,9 тис. грн.;

-          Інші надходження за 9 місяців 2017 року становлять 17,9 тис. грн., при уточненому плані у сумі 13,9 тис. грн.. Інші надходження включають в себе надходження коштів від розміщення зовнішньої реклами від підприємств ТОВ «Асорті медіа» у сумі 2,7 тис. грн., ТОВ «Довіра аутдор» – 10,6 тис. грн. та ТОВ «Кор-газ» – 4,6 тис. грн..

У тому числі до загального фонду надійшли кошти від старостинських округів у загальній сумі 2943,2 тис. грн., а саме:

Більковецький старостинський округ – 509,4 тис. грн.;

Вільнянківський старостинський округ – 278,0 тис. грн.;

Віленьківський старостинський округ – 179,9 тис. грн.;

Здвижківський старостинський округ – 127,3 тис. грн.;

Квітневий старостинський округ – 780,5 тис. грн.;

Кропивнянський старостинський округ – 507,1 тис. грн.;

Щигліївський старостинський округ – 561,0 тис. грн..

Питома вага надходжень від кожного старостинського округу в загальній сумі надходжень від старостинських округів наведена у додатку 6.

Рівень виконання загального фонду міського бюджету становить 84,3% до уточнених планових показників на 2017 рік.

При порівнянні фактичних надходжень за 9 місяців 2017 року до відповідного періоду минулого року спостерігається значне зростання надходження доходів загального фонду міського бюджету, а саме 33 229,5 тис. грн., або майже в тричі, згідно таблиці додатку 7 та додатку 7.1. Дане зростання обумовлюється надходженням в міський бюджет податку на доходи фізичних осіб та збільшенням надходжень єдиного податку у зв’язку з підвищенням мінімальної заробітної плати.

У тому числі, хочемо зауважити, що рівень дотаційності міського бюджету становить 11,4 %, що визначено згідно з додатком 8.

У повному обсязі отримано з Державного бюджету базову дотацію, розмір якої протягом звітного періоду становив 6 751,6 тис. грн. та додаткову дотацію на утримання закладів освіти та охорони здоров’я в сумі 6 255,9 тис. грн.

Сума отриманих з Державного бюджету субвенцій загального та спеціального фондів за січень – вересень 2017 року становить 51 536,6 тис. грн.. Детальніше інформація наведена в додатку 9.

N.B. Одночасно варто зазначити, що визначення обсягу трансферту, що надається з державного бюджету місцевому бюджету на підтримання закладів охорони здоров`я та виплату заробітної плати педагогічним працівникам визначається згідно з основними вимогами статей 1032 та 1034 Бюджетного кодексу.

 

 

СПЕЦІАЛЬНИЙ ФОНД

 

До спеціального фонду міського бюджету відповідно до ст. 691, 71 Бюджетного кодексу України надходять такі податки та збори:

-          кошти від відчуження майна, що перебуває в комунальній власності, включаючи кошти від продажу земельних ділянок несільськогосподарського призначення або прав на них;

-          кошти від відшкодування втрат сільськогосподарського і лісогосподарського виробництва,

-          грошові стягнення за шкоду, заподіяну порушенням законодавства про охорону навколишнього природного середовища внаслідок господарської та іншої діяльності,

-          екологічний податок,

-          власні надходження бюджетних установ, що утримуються за рахунок відповідного місцевого бюджету;

-          надходження до цільових фондів, утворених місцевими радами.

Структура доходів спеціального фонду Коростишівського міського бюджету детально відображена в додатку 10.

За 9 місяців 2017 року до спеціального фонду міського бюджету надійшло доходів (без урахування міжбюджетних трансфертів) у сумі 2 546,9 тис. грн., при уточненому плані у сумі 2 237,1 тис. грн. Виконання становить 113,8%.

Аналіз виконання планових показників спеціального фонду міського бюджету затверджених та уточнених міською радою за січень – вересень 2017 року наведений в таблиці 1.

 

                                                                                                                                 Таблиця 1.

                                                                                                                                             тис. грн.

Назва платежу Уточнений план Фактичні надходження Відхилення
Відносне Абсолютне
Власні надходження бюджетних установ 660,0 1 216,3 184,3% +556,3
Кошти від продажу земельних ділянок 1 237,5 1 057,3 85,4% -180,2
Екологічний податок 0,0 72,7   +72,7
Цільові фонди 324,4 196,2 60,5% -128,2
Інші надходження 15,2 4,4 29,2% -10,8
Разом власних доходів 2 237,1 2 546,9 113,8% +309,8
Субвенція на формування інфраструктури ОТГ 2 256,0 2 256,0 100% 0,00
Субвенція на здійснення заходів щодо соціально-економ розвитку територій 386,0 386,0 100% 0,00
Інші субвенції з місцевих бюджетів 91,9 91,9 100% 0,00
Субвенція за рах. залишку освітньої субвенції 1391,3 1391,3 100% 0,00
Разом спеціальний фонд 6 362,3 6 672,1 104,9% +309,8

ВИДАТКИ МІСЦЕВОГО БЮДЖЕТУ

Видатки міського бюджету здійснювалися згідно нормативно – правових актів, таких як Закон України «Про Державний бюджет України на 2017 рік», Бюджетний кодекс України, Постанова Кабінету Міністрів № 228 від 28.02.2002 року «Про затвердження Порядку складання, розгляду, затвердження та основних вимог щодо виконання кошторисів бюджетних установ», рішень сесій міської ради.

Усього спрямовано асигнувань (видатків) по загальному фонду міського бюджету Коростишівської міської ради за січень-вересень 2017 року – 98 млн. 169,6 тис. грн., в т.ч. по галузях (додаток 11):

- галузь “Освіта” – 53 млн. 895,2 тис. грн., в т.ч.:

- оплата праці з нарахуваннями 19 млн. 490,4 тис. грн.;

- оплата енергоносіїв 1 млн. 226,2 тис. грн.;

- придбання продуктів харчування 1 млн. 286,9 тис. грн.;

- поточні видатки 1 млн. 558,5 тис. грн.;

- придбання продуктів харчування загальноосвітнім навчальним закладам ОТГ в період роботи пришкільних таборів – 322,2 тис. грн.;

- утримання спортивної школи та проведення заходів – 639,8 тис. грн.,

- інші субвенції районному бюджету на утримання та фінансування закладів освіти в І півріччі, що знаходяться на території ОТГ (ЗОШ – 9 установ., вечірня школа, позашкільні заклади – 3 установи, ДЮСШ, метод кабінет) – 6 млн. 000,6 тис. грн..

- освітня субвенція та додаткова дотація  з державного бюджету на заклади освіти для виплати заробітної плати з нарахуваннями педагогічним працівникам ЗОШ – 23 млн. 370,6 тис. грн.

 

 

- галузь “Охорона здоров’я” – 20 млн. 889,3 тис. грн., в т.ч.:

- фінансування центру ПМСД Коростишівського району – 916,9 тис. грн.;

-фінансування Коростишівської ЦРЛ ім.. Д.І. Потєхіна на виплату заробітної плати з нарахуваннями – 1 млн. 393,8 тис. грн.;

- фінансування Коростишівської ЦРЛ ім.. Д.І. Потєхіна на поточні видатки – 980,0 тис. грн.;

- фінансування Коростишівської ЦРЛ ім.. Д.І. Потєхіна на придбання імуносупресивних лікарських засобів для хворих громадян – 114,1 тис. грн.;

- медична субвенція  та додаткова дотація з державного бюджету на заклади охорони здоров’я для фінансування відповідних установ – 17 млн. 484,5 тис. грн.

 

- галузь ”Управління” - 7 млн. 754,8 тис. грн., в т.ч.:

-  фінансування апарату міської ради – 6 млн. 761,0 тис. грн.. в т.ч.:

  • апарат Квітневецького старостинського округу – 253,4 тис. грн..
  • апарат Більковецького старостинського округу – 139,9тис. грн..
  • апарат Щигліївського старостинського округу – 267,4 тис. грн..
  • апарат Вільнянківського старостинського округу – 195,5 тис. грн..
  • апарат Віленьківського старостинського округу – 177,0 тис. грн..
  • апарат Здвижківського старостинського округу – 145,5 тис. грн..
  • апарат Кропивнянського старостинського округу – 219,0 тис. грн..

-    фінансування фінансового управління – 454,0 тис. грн..

-    фінансування відділу освіти – 380,4 тис. грн..

-    фінансування відділу культури – 159,4 тис. грн..

- галузь “Культура”6 млн. 732,8 тис. грн. в т.ч.:

 - бібліотеки – 884,6 тис. грн.;

- будинки культури, клуби – 1 млн. 121,0 тис. грн.;

- школи естетичного виховання – 2 млн. 241,8 тис. грн.;

- музей – 40,0 тис. грн.;

- інші культурно-освітні заклади та заходи – 356,4 тис. грн.;

- інша субвенція районному бюджету на утримання та фінансування даних закладів протягом І-го кварталу 2017 року – 2 млн. 089,0 тис. грн.

 

- галузь “Соціальний захист” (пільги та субсидії населенню, допомоги на дітей, утримання територіального центру та стаціонарного відділення, утримання ЦСССДМ, надання фінансової підтримки громадським організаціям ветеранів) – 3 млн. 284,1 тис. грн., в т.ч.:

- матеріальна допомога – 424,6 тис. грн.;

- пільги інвалідам по зору – 70,5 тис. грн.;

- пільги за перевезення громадян – 532,9 тис. грн.;

- утримання ЦСССДМ – 236,0 тис. грн.;

- утримання ЦРДІ – 328,9 тис. грн.;

- утримання територіального центру – 1 млн. 636,2 тис. грн.;

- надання фінансової підтримки громадським організаціям – 30,0 тис. грн..

- допомога по догляду за одинокими – 25,0 тис. грн..

 

- галузь “Житлово-комунальне господарство” – 5 млн. 613,4 тис. грн., в т.ч.:

- утримання житлово-комунального господарства – 151,1 тис. грн.,

- благоустрій міста – 2 млн. 842,3 тис. грн.;

- погашення заборгованості з різниці в тарифах – 164,6 тис. грн.;

- транспорт, дорожнє господарство, зв`язок, телекомунікації та ін. – 2 млн. 455,4 тис. грн.

Кредиторська заборгованість по соціально-захищеним статтям видатків відсутня.

Кошти з резервного фонду не виділялись.

За 9 місяців 2017 року за рахунок коштів спеціального фонду міського бюджету проведено касові видатки в сумі 4 млн. 271,2 тис. грн., з них:

-          капітальний ремонт дитячих садочків – 257,3 тис. грн.;

-          капітальний ремонт інших об’єктів -378,4 тис. грн.;

-          придбання продуктів харчування для дитячих садочків та шкіл за рахунок батьківської плати – 772,1 тис. грн.;

-          придбання обладнання та предметів довгострокового користування - 397,6 тис. грн.;

-          капітальний ремонт доріг – 373,7 тис. грн.;

-          ліквідація стихійних сміттєзвалищ – 97,9 тис. грн.;

-          на розробку генерального плану розвитку міста за рахунок надходження коштів від пайових внесків підприємцями на розвиток інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури міста – 562,8 тис. грн.;

-          інші субвенції – 1 млн. 431,4 тис. грн., в тому числі видатки на співфінансування робіт по інвестпроекту «Реконструкція будівлі по вул. Київській, 53» у сумі 1 млн. 340,8 тис. грн..

Начальник фінансового управління                                                               А.О. Якименко